Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Επιτέλους στεριά!

Μου πήρε λίγο παραπάνω χρόνο να ξεκινήσω αυτό το blog. Δεν ξέρω γιατί, ίσως επειδή δεν μιλάω πολύ και οι σκέψεις μου είναι πάρα πολλές. Προτιμώ να ακούω και να διαβάζω. Έτσι, προέκυψε η ανάγκη αυτά που διαβάζω και σχολιάζω να τα έχω συγκεντρωμένα κάπου, να μπορώ να τα μοιραστώ εύκολα. Με ποιούς? 
Πέρα από τη λίστα των επαφών μου, συγγενείς και φίλοι, όλοι όσοι θα ήθελαν να βρίσκουν θέματα της επικαιρότητας και όχι μόνο, χωρίς πολιτικό (χρωματικό) προσανατολισμό, με γνώμονα την ενημέρωση και την αφύπνιση του ενδιαφέροντος για αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Επιλεγμένα άρθρα από ηλεκτρονικά έντυπα που παρακολουθώ, με αναφορά της πηγής του άρθρου, σχόλια φίλων μου και επιλεγμένες μικρές ιστορίες.
Ελπίζω να κινηθώ ανάμεσα σε αυτές τις γραμμές όρια που έχω στο μυαλό μου για αυτό το blog!
Όσο για τα υπόλοιπα, ο χρόνος θα δείξει...